Powered By Blogger

Apr 16, 2012

persepsi baru

rasanya dah lama tak curahkan persepsi hati pada papan tetekan yang memaparkan huruf huruf keliru ni .
hmm . pantas jarum jam memacu . tanpa sedar dari lena . dah bergaji sementara aku .
hahah . inilah yang dikatakan penukaran pandangan kata ku . 
sejenak lagi . aku dah berada di institusi menelaah buku , jurnal , dan segala bagai yang perlu ditelaah .
kadang terfikir . bagaimanakah update buku amalan sekarang . 
kadang juga terlintas tentang emosi yang tengah berbunga mencari rose dawson ketika aku seperti jack dawson seperti didalam cerita TITANIC .ahahahh .
haaahhh . aku lihat gambar dari buku muka ini . ternyatalah aku dah terlebih tinggi . bangga kejap
okay sudah sudah .
untuk mencari sesudu nasi ( sebab dah moden ) sekarang ni untuk menampung diriku yang bebal jugak kadang2 ketika di IPT nanti .. sekarang aku memerah sinergi di sebuah suasana yang beku dan kecoh untuk mereka yang mahu dihiburkan melalui deria penglihatan dan pendengaran . di situ terdapat nya terdapat skrin gergasi yang menerima cahaya dari pantulan filem yang berputar liar . senang cerita aku kerja kat TGV Cinemas ( Tanjung Golden View ) ... hahahah
itu je nak tulis untuk sekarang ini . nti tulis lagi ye . sabar tau awak . assalamualaikum 
*sory kalau ade salah type/spell