Powered By Blogger

Jul 7, 2012

GASTRIK : Pisau dan pam dalam usus .

bertarikhkan 27hb Jun 2012 , tidak semana timbul sebuah perit dalam organisasi badan
ia nya bermula selepas muqadimah Pilihan Raya Pra-U yang dimenangai oleh Parti Societas yang dikemudi oleh sahabat segar , Rian Bin Azman
Tamat menyucikan anggota . terasa seperti terkene tusukan Mat Tyson atau pun Muhammad Ali .
pedih , perit , ngilu , kelu , kaku .
Makan tak lunak , mandi berkubang tapi bukan orang bercinta
sakit itu menghasilkan tenaga magnetik yang mendekatkan aku dengan lutut .

terlantar , terbiar , terpaku , tersedu berbentuk bayi dalam belon .
perdih tak terkata , muntah tak semena-mena , di mana jua , setiap masa .
mereka bilang 1,2,3 . dia berkata aku diet sebab lagu najwa latif ( jiwa ku kosong , kosong ohh )
itu satu penghinaan berbahasa . hahah .
Tapi aku sudah belajar sesuatu sebab perut ku berfirman ketika ku sakit " aku tidak menerima ubat berharga RM1 "
keesokannya bertentang dengan pemakan duit yang baik ( Doktor Swasta )
Urin aku yang tak berbau di ambilnya . dan dia boleh pula bersabda yang kemungkinan besar
acid itu sudah melarat ke usus yang boleh menyebabkan CANCER 
tapi itu semua hanya gurauan semata-mata -_-

Tapi apa yang paling memeritkan ialah ketika aku disuruh untuk merujuk buku Hospital .
ah tidak . aku enggan berada di tempat yang penuh dengan kimia itu . tapi terpaksa .
ditahan didalam Wad yang suram , muram ,diam , peram .
dengan lidi dalam tangan . diculiknya darah aku . dimasukkan cecair jernih
terdiam , terdampar di kamar yang beku , kaku , dan Salomon Kalou .
berdetik selama 1 jam dan berlebih di situ .
kemudian merasakan kewujudan sang Puteri dekat kepada ku dan membawa ajaib kepada aku
tak terasa sakit lagi melihat wajahnya ( waduh jauh sudah perginya baah , ini tipu saja )

oleh kerana dah penat untuk menaip . sakit dah kurang dan aku pon balik .
So the moral of the story is eat as you can , your shape doesn't guarantee you a faithful love .

not really sincerely ,
Corporal Haziq .( tipu lagi )